Wat is Mijn Ardanta en wat kan ik ermee?

Wij vertellen u er graag meer over

Evelien Vd R 02

Wat is Mijn Ardanta en wat kan ik ermee?

Mijn Ardanta is uw persoonlijke, digitale omgeving. Hier vindt u een actueel overzicht van uw uitvaartverzekering bij Ardanta. Daarnaast is het mogelijk om uw uitvaartwensen vast te leggen voor uw nabestaanden. Graag zetten wij de belangrijkste services van Mijn Ardanta voor u op een rij.


Wijzigingen doorgeven

In Mijn Ardanta geeft u eenvoudig en snel wijzigingen door. Denk hierbij aan een adreswijziging, een ander rekeningnummer, telefoonnummer of mailadres. Als u weet wie de uitkering moet ontvangen, bijvoorbeeld uw partner of uw kind? Dan kunt u dat ook hier aangeven. Hiervoor hoeft u dus niet meer te bellen, maar u kunt de wijziging doorvoeren waar en wanneer u wilt.

Uw polis en bijbehorende voorwaarden inzien

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u niet elke dag bezig bent met uw uitvaartverzekering. En dat is maar goed ook. Daarom weten wij dat het belangrijk voor u is, om uw polis en de bijbehorende voorwaarden te kunnen inzien op een moment dat voor u passend is. Via Mijn Ardanta bent u altijd op de hoogte en beschikt u over actuele informatie.

Aanmelden kind

U kunt in Mijn Ardanta uw pasgeboren kindje aanmelden door hem of haar aan uw polis toe te voegen. Wilt u een individuele verzekering voor uw kind? Neem dan contact op met uw adviseur of met onze klantenservice. Meer weten over wat u kunt regelen voor uw kinderen? Kijk op: uitvaartverzekering voor kinderen.

Tip: meld uw kindje zo snel mogelijk na de geboorte aan. Zo is uw zoon of dochter direct meeverzekerd.

Leg uw wensen vast

Een overzicht van uw uitvaartverzekering is natuurlijk hartstikke handig. Met uw polisnummer kunnen uw nabestaanden na uw overlijden alles in gang zetten om de uitvaart te verzorgen. Maar wist u dat u ook uw persoonlijke uitvaartwensen kunt vastleggen in Mijn Ardanta? Door de mailadressen van uw nabestaanden in te vullen, ontvangen zij na uw overlijden uw wensen in de mailbox. Zo kunnen uw nabestaanden de uitvaart regelen zoals u dat wilt.

Digitaal of liever per post?

Bij Ardanta dragen we niet alleen graag ons steentje bij aan een beter milieu. Wij vinden het ook belangrijk om u zo goed mogelijk te informeren over uw verzekering. Daarom geven wij er voorkeur aan digitaal met u te communiceren. Zo heeft u altijd toegang tot uw verzekeringsgegevens. Vindt u het milieu en altijd inzicht in uw verzekering ook belangrijk? Dan kunt u in Mijn Ardanta aangeven dat u geen fysieke post meer wilt ontvangen. Updates over uw uitvaartverzekering ontvangt u dan in uw Mijn Ardanta-postvak. En uiteraard geven wij u een seintje per mail wanneer er nieuwe, digitale post voor u is.

Maak nu een account aan in Mijn Ardanta

Ga naar Mijn.ardanta.nl en klik op de tweede link “Account aanmaken”. Volg de stappen op het scherm. Als u er niet uit komt, neem dan gerust contact met ons op. U kunt bijvoorbeeld met ons chatten door op het blauwe icoon links onderin uw scherm te klikken.

Wij helpen u graag

Wilt u weten waarom advies over uw uitvaartverzekering handig is? Heeft u een andere vraag of wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met uw onafhankelijk verzekeringsadviseur of een Ardanta adviseur. U kunt ook online een afspraak met ons maken. We helpen u graag.