Ik ben klant bij Ardanta
-
Ik wil de verzekerde waarde verhogen. Hoe kan ik dat regelen?
U kunt op verschillende manieren regelen dat de verzekerde waarde wordt verhoogd. Heeft u een verzekeringsadviseur? Dan helpen zij u graag verder.
Of regelt u dit zelf via de site. Of neemt u contact op met een van onze adviseurs. Dan helpen we u verder.
-
Ik wil de verzekerde waarde verlagen. Hoe kan ik dat regelen?
U kunt op verschillende manieren regelen dat de verzekerde waarde wordt verlaagd. Heeft u een verzekeringsadviseur? Dan helpen zij u graag verder.
Of neemt u contact op met een van onze adviseurs. Dan helpen we u verder.
-
Ik wil de bestaande verzekering opnemen in een nieuwe verzekering. Hoe kan ik dit regelen?
U kunt op verschillende manieren regelen dat de bestaande verzekering opgenomen wordt in een nieuwe verzekering. Heeft u een verzekeringsadviseur? Dan helpen zij u graag verder.
Of neemt u contact op met een van onze adviseurs. Dan helpen we u verder.
-
Ik wil een begunstigde toevoegen op mijn polis. Wat moet ik doen?
Als dit mogelijk is op uw polis, dan kunnen wij eenvoudig een begunstigde toevoegen op uw polis. Heeft u een verzekering na september 2021 afgesloten, dan kunt u dit zelf regelen op Mijn Ardanta. Of neem anders contact op met onze Klantenservice. Bel ons op (053) 488 11 22. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur bereikbaar. We helpen u graag verder.
-
Stel dat er iemand overlijdt aan het coronavirus. Hoe zit het dan met de uitvaartverzekering?
Als u komt te overlijden door van het coronavirus wordt uw uitvaartverzekering gewoon uitgekeerd. Eventuele uitsluitingen in polisvoorwaarden met betrekking tot het verblijven in gebieden waar een negatief reisadvies geldt, zijn niet van toepassing op de situatie en mogelijke gevolgen van het coronavirus. Als u overlijdt aan het coronavirus, dan volgt er dus gewoon een uitkering.