Mijn Ardanta
-
Ik wil een account voor Mijn Ardanta aanmaken. Wat moet ik doen?
Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. U kunt dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.
Komt u er niet uit? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.
-
Ik kan niet inloggen op Mijn Ardanta. Hoe kan ik dit doen?
Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. Onder het kopje ‘Account aanvragen’ kunt u dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.
Heeft u alle stappen doorlopen, maar kunt u nog niet inloggen? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur bereikbaar.
-
Ik kan niet alle polissen op Mijn Ardanta inzien. Hoe kan dit?
U kunt alleen de polissen inzien waarvan u de verzekeringnemer bent. Mist u polissen op Mijn Ardanta? Het kan zijn dat u ook premiebetaler bent van een andere verzekering, maar niet verzekeringnemer. U kunt deze polis dan niet inzien.
Onze Klantenservice kijkt graag met u mee naar uw persoonlijke situatie. Neemt u contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Heeft u een Mijn Ardanta acount, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klikt u op 'wachtwoord vergeten'. U ontvangt in uw mailbox een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
-
Wat kan ik met Mijn Ardanta?
Mijn Ardanta is uw eigen persoonlijke omgeving. Hier ziet u onder andere hoe u bent verzekerd en of al uw gegevens nog juist zijn. Als het nodig is, dan kunt u een wijziging via Mijn Ardanta doorgeven. U kunt uw betaalgegevens inzien en wijzigen en uw persoonlijke uitvaartwensen vastleggen.
-
Bij het inloggen krijg ik een foutmelding dat mijn gebruikersnaam of mailadres niet juist is. Wat kan ik doen?
Als u vaker dan drie keer foutief heeft ingelogd, wordt uw account (tijdelijk) geblokkeerd. Inloggen is dan niet meer mogelijk. Kies voor 'wachtwoord vergeten' om zo een nieuw wachtwoord in te stellen.
Weet u uw gebruikersnaam niet meer? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22. -
Ik heb een mail ontvangen om mijn ‘Mijn Ardanta’ account te activeren. De stappen komen niet overeen met de werkelijke situatie. Wat moet ik doen?
Mijn Ardanta is vernieuwd en daarmee ook de stappen om een account aan te maken en in te loggen. Volgt u de stappen op het scherm, dan is uw account direct geactiveerd.
Komt u er niet uit? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22. -
Ik ontvang geen sms-code om in te loggen. Wat moet ik doen?
Wij kijken graag met u mee waarom u geen sms-code ontvangt.
Neemt u hiervoor contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22. -
Mijn gegevens staan niet juist in Mijn Ardanta. Wat kan ik doen?
Staat er een fout in uw gegevens, dan kunt dit eenvoudig zelf aanpassen. Lukt dit niet, neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.