Mijn wijzigingen doorgeven

Meest gestelde vragen over wijzigingen doorgeven

  • Ik ben verhuisd en ik wil graag mijn nieuwe adres doorgeven.

    Fijn dat u uw nieuwe adres wilt doorgeven. Heeft u al een inlog voor Mijn Ardanta?  Daar geeft u wijzigingen heel eenvoudig door. Of geeft u uw nieuwe adres door via het wijzigingsformulier.

  • Heeft u al een inlog voor Mijn Ardanta? Daar geeft u heel eenvoudig uw nieuwe rekeningnummer door. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur bereikbaar op telefoonnummer (053) 488 11 22.  

     

     

  • Heeft u net een kindje gekregen? Gefeliciteerd! Is uw kind al iets ouder? Goed dat u uw kind wilt aanmelden. Meld uw kind aan via Mijn Ardanta of via het wijzigingsformulier. Als we de gegevens ontvangen, dan checken we hoe uw kind kan worden meeverzekerd. U kunt dit zelf ook checken in de polisvoorwaarden die u bij uw polis ontving.

    Heeft u na 20 september 2021 een verzekering bij Ardanta afgesloten? Dan vindt u op deze pagina de voorwaarden over het meeverzekeren van uw kind. 

    Als het op uw polis niet mogelijk is om uw kind onder de kinderdekking toe te voegen, dan nemen we contact met u op via telefoonnummer (053) 488 11 22. Dan zoeken we samen naar een andere oplossing.

  • U kunt uw bestaande uitvaartverzekering op de volgende manieren laten aanpassen:

    • Via uw onafhankelijke verzekeringsadviseur.
    • Of neemt u contact op met onze adviseurs. Dan helpen we u verder. 
  • U kunt uw persoonsgegevens op volgende manieren aanpassen:

    • Via Mijn Ardanta regelt u dit zelf.
    • Of gaat u naar ons wijzigingsformulier
    • Let op! Gaat het om een onjuiste geboortedatum of achternaam, dan kunt u dit aangeven via het contactformulier of neemt u telefonisch contact op met onze Klantenservice via (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.

     

  • U kunt wijzigingen doorgeven op uw persoonlijke Mijn Ardanta omgeving. Log hiervoor in door te klikken op de 'inloggen' knop bovenaan deze pagina. Heeft u nog geen account? Dan kunt u inloggegevens aanvragen via account aanmaken.

    Komt u er niet uit? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.

  • Een opgave van de fiscale waarde van uw uitvaartverzekering kunt u opvragen via het contactformulier. Of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.

  • U kunt uw telefoonnummer zelf aan ons doorgeven via Mijn Ardanta. Of gaat u naar ons wijzigingsformulier.

  • U kunt uw mailadres zelf via Mijn Ardanta aan ons doorgeven. Of geef het aan op ons wijzigingsformulier.

  • Wij kunnen uw geboortedatum wijzigen als u ons het verzoek stuurt via het contactformulier. Het is belangrijk dat u ook een foto van uw geldige identiteitsbewijs meestuurt. Deze kunt u eenvoudig uploaden via het contactformulier. 

  • Bent u gescheiden of gaat u scheiden? Dan kunt u de polis overdragen aan uw ex-partner. Gaat u naar het overdrachtsformulier.

  • U kunt uw partner of kinderen meeverzekeren. Neem telefonisch contact op met Ardanta om uw partner ook mee te laten verzekeren met uw uitvaartverzekering. Uw partner krijgt dan wel een eigen polis. Als u een nieuwe polis afsluit bij Ardanta, dan zijn kinderen tot 21 jaar automatisch meeverzekerd. Heeft u al een uitvaartverzekering? In de polisvoorwaarden kunt u nalezen of uw kinderen wel of niet kunt meeverzekeren. Ook ongeboren kinderen zijn overigens meeverzekerd. U of de andere ouder moet dan wel zelf de verzekering hebben afgesloten.