Overige vragen

  • Hoe moet ik mijn persoonsgegevens wijzigen?

    U kunt uw persoonsgegevens op volgende manieren aanpassen:

    • Via Mijn Ardanta regelt u dit zelf.
    • Of gaat u naar ons wijzigingsformulier
    • Let op! Gaat het om een onjuiste geboortedatum of achternaam, dan kunt u dit aangeven via het contactformulier of neemt u telefonisch contact op met onze Klantenservice via (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.

     

  • U kunt wijzigingen doorgeven op uw persoonlijke Mijn Ardanta omgeving. Log hiervoor in door te klikken op de 'inloggen' knop bovenaan deze pagina. Heeft u nog geen account? Dan kunt u inloggegevens aanvragen via account aanmaken.

    Komt u er niet uit? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.

  • Een opgave van de fiscale waarde van uw uitvaartverzekering kunt u opvragen via het contactformulier. Of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.