Wat bespreekt u met een uitvaartverzorger?
Wat bespreekt u met een uitvaartverzorger?
Op het moment dat er een dierbare is overleden, gebeurt er van alles. Emotioneel. Maar ook praktisch. Er moet van alles worden geregeld. Hoe meer u vooraf al heeft geregeld, hoe meer rust dit geeft. Een gesprek met een uitvaartverzorger vindt meestal pas plaats als uw dierbare is overleden. Dat betekent niet dat u zo’n gesprek niet goed kunt voorbereiden. Dit voorkomt dat u belangrijke zaken (en wensen!) vergeet te bespreken.
Wij hebben een handig lijstje samengesteld met punten dat u kan helpen bij dit gesprek. Over de locatie van de uitvaart. Maar ook over de muziek en genodigden bijvoorbeeld.
Wat bespreekt u met een uitvaartverzorger?
-
Hoe weet ik dat de uitkering goed terecht komt?
Op Ardanta geeft Antwoord vindt u het antwoord op de vraag hoe u weet dat de uitkering goed terecht komt. Sjoerd, medewerker Ardanta, informeert u graag.
-
Mag ik zelf kiezen welke uitvaartverzorger ik inschakel?
Kijkt u in uw polisvoorwaarden of u vrije keuze van uitvaartverzorger heeft. U mag ons natuurlijk ook altijd bellen op telefoonnummer (053) 488 11 22. Dan kijken wij het voor u na.
-
Waarom kan ik mijn uitvaart niet door Ardanta laten verzorgen?
Ardanta is een uitvaartverzekeraar en geen uitvaartverzorger Op Ardanta geeft Antwoord vertelt Guido Horst, directeur, in een video waarom Ardanta de uitvaart niet verzorgt.